• Master of Business Administration (MBA)
    Classroom modality
    Official Education Ministry Registration (RVOE): 15018, dated 29/11/76.

This degree program provides professional formation for business executives who are interested in improving the development and competitiveness of organizations. It promotes entrepreneurial attitudes, healthy critical thinking, an ongoing search for solutions, and the adoption of the best market practices.

Request more information at posgrados@iteso.mx or at the number: 33 3669 3569

Candidate profile

Facilities

Our campus offers you facilities to support your comprehensive development

El MBA del ITESO impulsa la formación continua de su estudiantado y egresados

Javier García Gutiérrez, director de la empresa Lefort, encabezó una clase magistral del MBA del ITESO que forma parte de la iniciativa Lifelong Learning, impulsada por la Asociación de MBA y que involucra a aspirantes, estudiantes y egresados del posgrado.

El ITESO capacitará a líderes empresarias

El ITESO recibió a un grupo de 26 mujeres líderes empresarias en la Maestría en Administración con la intención de formar dirigentes con perspectiva social y humanista que ayuden en la reactivación económica tras la pandemia de Covid-19.