Master of Business Administration (MBA)
Classroom modality
Official Education Ministry Registration (RVOE): 15018, dated 29/11/76.

This degree program provides professional formation for business executives who are interested in improving the development and competitiveness of organizations. It promotes entrepreneurial attitudes, healthy critical thinking, an ongoing search for solutions, and the adoption of the best market practices.

Master Class Posgrados Empresariales:  "Resuelve el caso de la Destilería Santa Lucia"
17 noviembre, 19:00 horas / México
Auditorio M1 y M2 (presencial)
Conoce más en: https://bit.ly/PEMASTERCLASS

Mayor información posgrados@iteso.mx

Candidate profile

Facilities

Our campus offers you facilities to support your comprehensive development

Innovación permanente, clave para superar las crisis

Francisco Vázquez, cofundador de Testing México, expuso cómo encararon los desafíos de la pandemia durante una master class organizada por el MBA del ITESO

El MBA del ITESO impulsa la formación continua de su estudiantado y egresados

Javier García Gutiérrez, director de Lefort, encabezó la clase magistral del MBA del ITESO que forma parte de la iniciativa Lifelong Learning, impulsada por la AMBA y que involucra a aspirantes, estudiantes y egresados del posgrado en una dinámica de educación continua.