POSGRADOS

Master's Degree in Strategic Design and Social Innovation
Classroom Modality
Recognition of Official Validity of Studies as set forth in Ministerial Agreement 15018, 29/11/76 by the Ministry of Public Education (SEP).

Professionals who build up the competitive capacities of the region's productive manufacturing and transformation sectors by developing innovative products, services, experiences and processes.

Facilities

Our campus offers you facilities to support your comprehensive development

NOTICIAS
El ITESO, la universidad privada de occidente con más posgrados de calidad para el Conacyt

Las maestrías en Ciudad y Espacio Público Sustentable, y la de Proyectos y Edificación Sustentables, han sido reconocidas por el Programa Nacional de Posgrados de Calidad del Conacyt (PNPC).

NOTICIAS
El ITESO apuesta al diseño de chips inteligentes

En enero de 2015 arrancará la Especialidad en Diseño de Sistemas de Chip, la cual es auspiciada por Intel y Freescale, empresas que centran su trabajo en el desarrollo e innovación de productos tecnológicos.